zondag 3 februari 2013

2013 so far.. ♡

We zitten nu al bijna 2 maanden in 2013. Wat gaat de tijd tog snel! Ik wou jullie vandaag even vertellen hoe het zegmaar met me gaat en of ik nu al wat van mijn goeie voornemens na ben gekomen. Ik heb een artikel gemaakt met wat mijn goie voornemens zijn. Klik hier op naar het artikel 'mijn voornemens voor 2013 te gaan'. Klik op read more voor het artikel. :)

66418_4993452432583_414721750_n_large

School:

Een van mijn goede voornemens was ook beter me best doen op school en beter plannen. Het beter plannen gaat heel goed! Ik ben er heel blij mee, want het was echt een issue. Dus met het plannen gaat het voorwaarts. Beter me best doen op school is echt iets wat ik moet doen.. Ik haal goeie cijfers maar natuurlijk kan het altijd beter! Doordat ik slecht plande (in mijn agenda) wist ik ook niet voor welk vak ik moest leren waardoor ik niet leerde en een slecht cijfer kreeg voor SO ‘s. Dat is natuurlijk heel erg zonde. Dus ik wil ook zeker meer tijd besteden aan school. Ik krijg niet heel vaak huiswerk, maar als ik het krijg (2x in de week ofzo) dan wil ik zeker ook mijn huiswerk beter maken en er meer tijd aan besteden! Ik wil ook meer tijd besteden aan leren. Tot nu toe gaat het plannen al stukken beter. Maar het leren mag nog wel wat beter gaan.
Beauty:
Ik was elke week netjes mijn kwasten J. Ik haat het, maar ja een goeie hygiëne is het halve werk! Ik epileer ook netjes mijn wenkbrauwen om de dag, al is het niet mijn favorieten ding om te doen. Iets wat ik al jaren probeer is stoppen met nagelbijten. Ik heb momenteel solar nagels met een gel laagje eroverheen. Zie het filmpje.. Dus ik kan ook niet voor 3 weken op mijn nagels bijten. Ik hoop dat ik het volhoud! Ook wanneer mijn nagels er weer vanaf zijn. Duim voor me.

Non beauty:
Sporten. Ja hoor meiden. Ik heb me al in december ingeschreven en ik ga nu braaf 3x in de week sporten in de sportschool. Ik merk dat ik heel fit ben geworden. Ook dans ik 1 uur per week. Dat hoort bij school. Ik eet helaas nog wel heel veel snoep en andere zoetigheid, haha. Ik vrees dat ik daar nooit meer van af ga komen. Vroeg slapen is bij mij altijd al een issue geweest. Al moet ik eerlijk zeggen dat het me best goed lukt de laatste tijd. De ene dag beter als de andere. Maar goed, over het algemeen gaat het beter dan eerst.
Tumblr_mfxlt3q3nf1qg78qwo1_400_large

Nou dit was mijn artikeltje. Hoe gaat het tot nu met jou voornemens?

2 opmerkingen: