donderdag 31 januari 2013

My Life In Pictures #2. ♡

Het is weer tijd voor een My Life In Pictures! Ik heb de afgelopen tijd weer wat foto's gemaakt die ik met jullie wil delen! Je kunt me trouwens ondertussen ook volgen op Instagram @xAhlam_

 
Klik op Read More voor de foto's.


Zelf gemaakte koffie broodjes. Hmmm..


Chocolade eten.. Stoute ik!


Ik werd weer even ''emo'' toen ik de zomer foto's terug keek. Ik mis de zomer.


Marokko deed mee met de Afrika Cup. Gezellig met de familie kijken! =)


Ik heb zin in snoep :(


Wat is een tijger tog een mooi dier.


Henna tattoo laten zetten in Marokko, met mijn zus haar naam erin.


Mijn lekkere parfum! En mijn nagels :)


Hello nails.


Lekkerste soep ooit drinken. Made by mama.


Horoscoop lezen op de iPad. Ik ben een stier! En jullie?


Een nieuw hoesje voor mijn Blackberry gekocht.


Ik ben verslaafd aan strikjes, hihi.


I love.... FRUIT!


Ik was zomer foto's aan het kijken! Lekker jetskieen met me zussen en vriendin. Zomer 2012.


Strikjes obsessie.

 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten